פילינג קל ובינוני

אחת מהפניות הנפוצות של מטופלים ומטופלות היא חוסר שביעות רצון מאיכות ירודה של מרקם העור והרצון לשפר אותו. חשוב להדגיש כי על מנת לשנות את הרכב העור יש לבצע טיפולים אשר אשר גורמים לקילוף העור ומכאן יוצרים תהליכים ביולוגיים המחדשים את העור.

כשאנו מדברים על פילינג רפואי ההתייחסות היא לחומרים שמותרים לשימוש אך ורק במרפאות ותחת שימושו הבלעדי של הרופא. החומרים הללו יוצרים שינויים מהירים ומשמעותיים בשכבות העור ובייחוד גורמים לייצור מוגבר ומחודש של קולאגן שנפגע במהלך השנים בשל הזדקנות העור.
לעיתים מטופלים מגיעים למרפאה וטוענים שביצעו "פילינג עמוק" במכוני קוסמטיקה, אך חשוב להדגיש שמדובר בחומרים קוסמטים אחרים לגמרי, ומדובר בפילינג שטחי בלבד, היות שאין באפשרותם להשיג את התוצאות הנדרשות ולרוב ניתן להשיג זוהר זמני בלבד.

"היתרון הגדול של הטיפול הינו בשינוי הדרמטי שהמטופלת מקבלת, והתוצאות שנשמרות לשנים ארוכות לאחר הטיפול, כל זאת בשל יצרה מתמשכת בקולגן וכל זה בטיפול אחד ויחיד!"

ד"ר רונן מגון

טיפולי פילינג המלצות

פילינג רפואי

מהו פילינג?

כידוע, עור צעיר עובר תהליך קילוף והתחדשות באופן טבעי ועצמי. אך עם הגיל, תהליך ההתחדשות הטבעי הופך פחות ופחות יעיל. כתוצאה מכך נצברים בעור פגמים שונים, יש ירידה בקולאגן ובאלסטין והעור מתקמט יותר ויותר.

ישנם 2 סוגי פילינגים עיקריים: פילינג כימי ופילינג לייזר.

  • פילינג כימי או קילוף זהו טיפול שבו מורחים תמיסה ייחודית, שגורמת לקילוף העור ולאחר מכן לתהליכים ביולוגיים המחדשים את העור. כתוצאה מכך העור נראה חדש, רענן ומבריק.
  • פילינג לייזר זהו קילוף עור המתבצע באמצעות קרן לייזר

ד"ר רונן מגון מבצע את כל סוגי הפילינגים:

  • פילינג שטחי – מרענן את מראה העור, מקנה לו זוהר ורעננות ומטשטש פיגמנטציות שטחיות.
  • פילינג בינוני – עמוק יותר, מסיר כתמי פיגמנטציה, נזקי שמש ומעלים קמטים עדינים.
  • פילינג עמוק – מהדק את העור, מסיר כתמי פיגמנטציה ובעיקר מעלים קמטים בפנים

פילינג רפואי מתבסס על שימוש בתמיסות מיוחדות, הנמרחת על העור וגורמת להתקלפותו המבוקרת. פעולת הקילוף מסירה את שכבות העור הפגומות, וכן מגרה בנית מרכיבי עור צעירים, למשל קולגן. ככל שהפילינג עמוק יותר, כך תהליך הבניה המחודשת משמעותי יותר.

איזה סוגי פילינג ד"ר מגון מבצע?

ניתן לסווג את הפילינג לשניים, פילינג כימי ופילינג לייזר. ד"ר מגון ידע להתאים עבורך את הפילינג המתאים, בדרגה המתאימה, בהתאם לסוג העור, צבעו ומרקמו, ציפיותיך מהטיפול ונכונותך להיתכוונן לזמן החלמה רלוונטי.

פילינג כימי – tca peeling

מתבצע באמצעות תמיסה שהרופא מורח על העור וניתן לביצוע בדרגות שונות:

1. פילינג שטחי tca 15%-25%: הוא – פילינג קל ושטחי המיועד להקנות חיות לעור, ומהווה בעיקר טיפול משמר לסוגי הפילינג האחרים. זוהי למעשה כוויה שטחית על העור, הגורמת לקילוף קל מאוד שלו. פילינג שטחי מיועד בדרך כלל למקרים קלים של פיגמנטציה, לסילוק כתמים וקמטים עדינים או לריענון העור. תקופת ההחלמה קצרה, כ-48-72 שעות. מתאים לסוף שבוע 

2. פילינג בינוני 35%: מתבצע באמצעות מריחת תמיסת חומצה טריכלוראצטית TCA 35% . הפילינג מסיר את שכבת האפידרמיס ופוצע בצורה מבוקרת בשכבת הדרמיס העליון. כתוצאה מכך, גורם להתחדשות האפידרמיס ומעודד ייצור של רקמת קולאגן חדשה שתפקידה למצק את העור.

אפשרות נוספת היא מריחת Jessner לפני ה- tca ובכך ניתן להשיג קילוף משמעותי יותר. הפילינג הבינוני נועד לשפר את מרקם העור, להסיר כתמי שמש ונגעים טרום-סרטניים המכונים קרטוזות ולהשטיח קמטים עדינים..

הטיפול מלווה בתחושת צריבה ומתבצע תחת אילחוש מקומי מקדים.
תהליך ההחלמה נמשך כשבוע ימים ומלווה באודם וקילוף עור.
תופעות לוואי אפשריות: שינויי פיגמנט המתבטא בעודף או תת פיגמנט. צלקות – סיבוך נדיר.ז

פילינג עמוק לפנים - "מתיחת פנים ללא ניתוח"

3. פילינג עמוק- פנול: זהו הפילינג המשמעותי והחזק ביותר. הוא נחשב לטיפול הטוב והיעיל ביותר בעולם לשיפור מרקם העור, הגוון והטקסטורה. בנוסף, הוא מעלים כתמי פיגמנטציה, קמטים וקמטוטים, במיוחד קמטי עישון סביב הפה, מעדן קמטים עמוקים ושטחיים (מצח, סביב העיניים, קמטוטים בלחיים וקמטים עמוקים סביב הפה) וגורם למתיחת הפנים.
  • בעבר היה נהוג לבצע פילינג זה בחדר ניתוח, אך היום בעזרת פורמולציות עדינות יותר, ניתן לבצע במרפאה ללא צורך בחדר ניתוח.
  • מדובר בהליך אסתטי חד פעמי הלוקח מספר שעות ובסיומו משתחררים הביתה לתקופת החלמה של שבוע- 10 ימים.
  • התוצאות מחזיקות מעמד לתקופה של עד 15 שנים לאחר הטיפול.

פילינג עמוק לפני ואחרי

איך מתבצע התהליך?
בשלב הראשון דר מגון יבדוק את סוג עור המטופל ויתאים את סוג התרכובת בה הוא ישתמש לצורך ביצוע הפילינג.

הטיפול מתבצע באמצעות מריחה של תמיסה מיוחדת, תחת טשטוש ובמהלכו יגרום לכוויה בדרגה נמוכה על גבי העור על מנת להרוס את השכבות העליונות שלו ולגרום לו להתקלף. תמיסת הפילינג העמוק גורמת להסרת השכבות הפגומות ומעודדת יצירת עור חדש עשיר בסיבי קולגן. סיבי קולגן אחראים באופן טבעי על האלסטיות של העור. כשהעור עשיר בקולגן, הוא נראה חלק ומתוח. סיבי הקולגן הנבנים בעור בעקבות פילינג עמוק וכתוצאה תוצאות טיפול זה נשמרות לשנים ארוכות. לפניכם סרטון הדגמה על דרך ביצוע הטיפול:

באיזה עונה מומלץ לעבור את הפילינג?
ניתן לבצע את הטיפול בכל ימות השנה. אולם חשוב להישמר מחשיפה לשמש מספר חודשים לאחר הטיפול. לאנשים שנוטים להיחשף לשמש באופן תדיר מומלץ לבצע את הפילינג בתקופת החורף.

לאיזה גווני עור מתאים הפילינג?
הפילינג מתאים לרוב גווני העור. אולם מטופלים שיש להם עור כהה עלולים לפתח לאחר הטיפול פיגמנטציה תגובתית שחולפת בתוך מספר חודשים.

האם הפילינג מעלים צלקות?
למרות שמדובר בטיפול העמוק ביותר שניתן לבצע בעור הפנים, גם פילינג עמוק אינו מוחק צלקות, אלא משפר ומטשטש אותן.לאחר ביצוע התהליך העור ייצר בקצב מוגבר יותר רקמת עור חדשה. אותה רקמת עור תהיה נקייה מתוחה בעלת מראה חיוני ובריא. לאחר פילינג עמוק מתקבל עור חלק מוצק ומהודק ולכן המראה הכללי שמתקבל הוא מראה חיוני צעיר ובריא.

מהלך ההחלמה:

מיד לאחר הטיפול המטופלת יוצאת לביתה לתקופה 7 ימים בבית. שלאחריו מסתיים הקילוף ואז  יופיע אודם בפנים – זו התוצאה הרצויה. אודם זה ישתפר בהדרגה וצפוי לחלוף בתוך מספר חודשים. מותר להתאפר ואין מגבלות פרט למריחת קרם הגנה ואי חשיפה לשמש.
הפילינג העמוק הוכח מחקרית כטיפול מונע להיווצרות סרטן העור

דר מגון עבר הכשרות ייחודיות בארץ והשתלמויות בארה"ב ובברזיל. את הפעולה מבצע במרפאתו הפרטית בבאר שבע תוך ליווי צמוד עד לסיום ההחלמה וקבלת התוצאה הסופית.

פילינג לייזר

מתבצע באמצעות טכנולוגיות לייזר שונות במרפאה ולעיתים אף יותר מאחת שמשולבת במהלך הטיפול. מדובר בלייזרים מסוג CO2 ו/או ERBIUM YAG שנועד לקילוף העור. את הלייזר ניתן לבצע ברמה שטחית או בינונית או עמוקה ולקבל תוצאות מעולות.

1. לייזר למיצוק העור, פילינג סופ"ש: מדובר בפילינג לייזר בעוצמה נמוכה, הגורם לקילוף עדין של עור הפנים. העור מתקלף במהלך הסוף שבוע ובפתח השבוע החדש מתגלה למטופלת עור צעיר רענן וקורן.

2. לייזר פילינג בינוני: מדובר בפילינג לייזר בעוצמה בינונית, המטופלת בסיום הטיפול הולכת לביתה לתקופה של 7 ימים. במהלך השבוע העור מתקלף ומתחדש. ולאחר מכן תראה העלמות כמעט מוחלטת של הכתמים בעור.

5/5
5/5 ציון מצוין על פי 98 חוות דעת
עפ''י מערכת חוות הדעת של אתר medreviews.co.il

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

שים/י ❤️: אין החזרים מקופ"ח אך בעלי ביטוחי בריאות פרטיים בחברות הביטוח יכולים לקבל החזר בכפוף לפוליסה הרלוונטית.