אנגיומות, נימים וכלי דם (ורידים)

טיפול בנימים בפנים וברגליים

נימים הם כלי הדם זעירים ביותר בגוף אשר קוטרם מספר מיקרומטרים בודדים. מיקומם בשכבת העור העליונה גורם לכך שהם נראים בולטים בעת עומס, כאשר הם מתרחבים וגדלים- וכך נוצר גוונם האדום או הכחול. הופעתם של הנימים הבולטים היא לרוב כפסים על פני העור, אשר מזכירים קורי עכביש (SPIDER ANGIOMA). מעבר לתופעות ממוקמות כמו אנגיומות, ריבוי נימים על עורינו יוצר תופעה של אדמומיות (קופרוז) או יכול להיות חלק ממצבים רפואיים כמו רוזציאה, בה עור הפנים שלנו סובל מאדמומיות קבועה, שלעיתים מלווה בפצעונים דמויי אקנה.

לרוב הופעת נימים על גבי העור אינה מסוכנת בריאותית אך במקרים מסויימים יכולה להיות ביטוי למחלת כבד או להופיע אצל נשים בהריון. באספקט האסתטי היא עשויה להפריע לסובלים ממנה, בייחוד במקומות בולטים, למשל על המצח, בלחיים, סביב האף, בשוקיים וכו׳.
נימים המטופלים באמצעות לייזר- לא יופיעו שוב, ומדובר בטיפול קצר, שאינו כואב או פולשני. בגמר הטיפול, ניתן לחזור לשגרת היום ולא נדרשת תקופת החלמה. לעיתים רחוקות יש להגיע למרפאה לפני הטיפול לטובת מריחת משחת אלחוש להקלה ולצמצום תחושת אי הנוחות.

צפו בד"ר מגון מסביר על נימים בפנים וברגליים

ד"ר רונן מגון: "השימוש בטכנולוגיית לייזר היא אחת הדרכים האמינות והיעילות ביותר לפתרון בעיות אסתטיות כגון נימים באף, נימים בלחיים, נימים במצח ונימים בפנים (קופרוז). – הלייזר בו אנו משתמשים בקליניקה (Vebam ) כולל מערכת קירור עור מובנית, מערכת זו מונעת סיבוכים וסימנים על העור ומספקת למטופל נוחות מרבית ללא כאבים.
בנימים ברגליים ניתן לטפל בזריקות קצף ובלייזר, הטיפול בסדרה של 2-3 טיפולים"

בגפייים התחתונות הטיפול בורידים ונימים בולטים היא על ידי הזרקה של תרופת קצףבאמצעות ההזרקה ניתן להעלים את הורידים, ורידונים והנימים בצורה יעילה. מדובר בטיפול יעיל מאוד שאיננו כואב כלללאחר ההזרקה הורידים נסגרים ונעלמים.

טיפול בלייזר:

טיפול בטכנולוגיה מתקדמת זו אשר ייעודית לטיפול זה, בהתאמה אישית למטופל, אינו משאיר צלקות ואינו דורש, ללא זמן החלמה, חזרה מיידית לשגרה. אחוזי הצלחה גבוהים- תוצאות כבר מהטיפול הראשון, ולאחר שניים-שלושה טיפולים- הסרת הנימים לצמיתות. טכנולוגייה זו אושרה ע״י משרד הבריאות הישראלי, ה-CE וה-FDA.

העלמת נימים בפנים

מדוע עדיף להעלים נימים בפנים באמצעות הלייזר Vebam Prima?

אחד המכשירים המהווה state of the art בטכנולוגיות אלו הוא מכשיר ה ,Vbeam לייזר מסוג pulse dye Laserששמו בעברית הוא לייזר דיו הבזקי. מכשיר לייזר זה המייצר קרני לייזר באורך גל של 585 -595 ננו מטר מצויד בפטנט מיוחד הנקרא DCD- dynamic cooling device המאפשר טיפול ייחודי לבעיה זו. שיטה זו מייצרת קירור עדין של פני השטח העור בעוד קרני הלייזר פוגעות בכלי הדם הפתולוגים בעומק העור והורסות אותם. כך, קירור פני השטח מגן על העור ומונע כאב או פגיעה בפני שטח העור שלרוב יכולה להיווצר במכשור אחר פחות מתוחכם (כגון כוויות או פיגמנטציה).

שיטה זו, מוגנת פטנט אשר ייחודית למכשיר זה מאפשרת טיפול אופטימלי בכלי הדם הן מאחר והיא מונעת כאב והן בגלל פרופיל בטיחות מצוין שמאפשר טיפול אופטימלי.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

שים/י ❤️: אין החזרים מקופ"ח אך בעלי ביטוחי בריאות פרטיים בחברות הביטוח יכולים לקבל החזר בכפוף לפוליסה הרלוונטית.