מילוי נפחים והעלמת קמטים בעזרת חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית נחשבת לחומר המילוי היעיל והבטוח בעולם, לצורך טיפול בתופעות הלוואי של הגיל. במרפאתו של ד"ר מגון נעשה שימוש בחומצה היאלורונית טהורה מהסוגים האיכותיים ביותר, המאושרים על ידי מנהל התרופות האמריקאי (FDA) על מנת להצעיר את עור הפנים שלכם ולפסל אותן מחדש.

מה ניתן לעשות עם חומצה היאלורונית?

  • להחליק קמטים
  • לעצב שפתיים
  • הדגשת עצמות לחיים
  • הרמת גבות
  • להגדיר מחדש את קו הלסת
  • למלא את הקמטים בין האף לפה (קמטים הנאזולאביאלים)
  • העלמת קמטי המריונטות בצידי הפה
  • למלא את שקעי העיניים

ד"ר מגון משתמש בחומרים הטובים ביותר בשוק, בניהם: סטילאז', רבנס, רסטילן TEOSYAL ועוד.

חומצה היאלורונית היא חומר טבעי שנמצא בגופינו ומוכר לו היטב, היא בעצם סוכר מורכב שנמצא ואף מיוצר בגופינו. חומר זה בשימוש כבר 15 שנה ועשרות מיליוני בני אדם כבר טופלו בו ללא תופעות לוואי משמעותיות. גם הבדיקות והרישוי של החומרים הללו החמירו – בארץ ובעולם, כשמוצרים על בסיס קולגן שלא הצדיקו את עצמם מבחינה בטיחותית, הוצאו כמעט לחלוטין משימוש כיום.

חומצה היאלורונית הפכה להיות “סטנדרט הזהב” במילוי קמטים, וישנן אף גישות שדוגלות במילוי והחזרת הנפח ומראה צעיר, לפנים מתבגרות במקום טשטוש קמטים. הקמטים המתאימים ביותר לטיפול עם חומצה היאלורונית כוללים קמטים בין צד האף לצד הפה (“nasolabial folds”) ,  קמטים מצדי הפה כלפי מטה (“marionette lines”) וקמטים זעירים בשאר חלקי הפנים.

חומצה הילארונית היא גם החומר בו משתמשים למילוי נפח השפתיים, אשר אובד עם השנים. כיום אין חומר אחר עם פרופיל בטיחות דומה לחומצה היאלורונית והיא נחשבת לאחד הטיפולים הבטוחים בשוק. שימוש בתכשירים שונים של סיליקון לדוגמא, שנוי במחלוקת בקרב אוכלוסיית הרופאים עקב תופעות לוואי פוטנציאליות בלתי הפיכות.

לצורך מילוי קמטים, חומצה היאלורונית מביאה לשיפור קמטים לתקופה ממוצעת של בין 6-14 חודשים. הזרקת חומצה היאלורונית יכולה להשפיע עד תקופה מרבית של 18 חודשים. לצורך עיבוי שפתיים, חומצה היאלורונית היא בעלת השפעה קצרה יותר עקב הספקת הדם הנרחבת באזור שתורמת לספיגת החומר. התקופה הממוצעת להשפעת החומר לעיבוי שפתיים הינו יותר קרוב ל6 חודשים עם השפעה מקסימלית הקרובה לשנה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

שים/י ❤️: אין החזרים מקופ"ח אך בעלי ביטוחי בריאות פרטיים בחברות הביטוח יכולים לקבל החזר בכפוף לפוליסה הרלוונטית.