עיצוב קו לסת וסנטר

קו הלסת שלנו הולך ומשתנה ככל שאנו מתבגרים, כשסימני הגיל מתחילים להופיע בהן כבר בעשור השלישי לחיינו. סימנים אלה יוצרים מראה מבוגר, עייף ועצוב לאור צניחת העור וירידת נפח הלחיים, שגורמים להבלטה חריגה של קו הלסת. כיום, ניתן להרים והלדגיש מחדש את קו הלסת ולמצק את העור באזור, באמצעות טיפול בחומרים ייעודיים לעיצוב קו הלסת ללא ניתוח

הזרקת חומצה היאלורונית – ניתן לפסל את קו הלסת בעזרתה, למשל ניתן להזריקה לסנטר ועל ידי כך להרחיבו, לגרום לו להתקדם קדימה, לפסלו באופן מרובע. ניתן לטשטש את נפילות קו הסנטר על ידי הוספה בסמוך לנפילה של הבולדוגים, על ידי כך לטשטש את הניראות שלהם. ניתן למלא נפח בלחי ועל ידי כך להרימם מעט מעלה כאפקט הרמת יתר באוהל.

רדיאס – מדובר בסידן המוזרק ומוחלף בהמשך באופן ספונטני בגופינו ברקמות חיבור. ניתן לעצב באופן דומה את קו הלסת כפי שתואר בחומצה היאלורונית. יתרונו בולט הוא זמן החלמה מהיר, ניתן לחזור למחרת לפעילות מלאה מיד לאחר הטיפול. תוצאה סופית מתקבלת כעבור 2-3 חודשים והטיפול מחזיק מעמד לשנתיים עד שלוש שנים.

בוטולינום טוקסין  – ניתן להזריק כמויות קטנות של בוטולינום טוקסין לעור הסנטר ובכך להפחית את מראה עור התפוז האופייני לגיל המבוגר. להזריק בוטולינום טוקסין לשרירים המורידים את השפה מטה ולהפחית בכך את הנפילה באזור הסנטר (המריונטות). חסרונו זמן פעולה של כמספר חודשים בלבד.

הזרקת חומרים שורפי שומן – ניתן להזריק חומר המפחית את כריות השומן בקו הלסת (jawls) ה״בולדוגים״. הפרוצדורה מתבצעת במספר פעמים. חסרונם: הצורך במספר טיפולים והכאב הכרוך בהם.

לעיתים יש צורך בשילוב יותר מפרוצדורה אחת. ד"ר מגון יתאים לכם את הטיפול הנכון בהתאם למצב העור והציפיות שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

שים/י ❤️: אין החזרים מקופ"ח אך בעלי ביטוחי בריאות פרטיים בחברות הביטוח יכולים לקבל החזר בכפוף לפוליסה הרלוונטית.