פילינג לייזר

טיפולי לייזר לפנים

פילינג לייזר לפנים CO2

מתבצע באמצעות טכנולוגיות לייזר שונות במרפאה ולעיתים אף יותר מאחת שמשולבת במהלך הטיפול. מדובר בלייזרים מסוג CO2 ו/או ERBIUM YAG שנועד לקילוף העור. את הלייזר ניתן לבצע ברמה שטחית או בינונית או עמוקה ולקבל תוצאות מעולות.

1. לייזר למיצוק העור, פילינג סופ"ש: מדובר בפילינג לייזר בעוצמה נמוכה, הגורם לקילוף עדין של עור הפנים. העור מתקלף במהלך הסוף שבוע ובפתח השבוע החדש מתגלה למטופלת עור צעיר רענן וקורן.

2. לייזר פילינג בינוני: מדובר בפילינג לייזר בעוצמה בינונית, המטופלת בסיום הטיפול הולכת לביתה לתקופה של 7 ימים. במהלך השבוע העור מתקלף ומתחדש. ולאחר מכן תראה העלמות כמעט מוחלטת של הכתמים בעור. C

צפו בד"ר מגון מסביר על פילינג באמצעות לייזר בתוכנית סטטוסקופ ברשת 13

אחת השיטות המתקדמות ביותר להצערת העור מושגות בעזרת פילינג לייזר. אנו מחלקים את הלייזר לשתי קטגוריות: פוצע/לא פוצע את העור. 

טכנולוגיית לייזר אבלטיבי – פציעת העור: טכנולוגיה המאפשרת טיפול הן בנזקים עוריים שטחיים והן בעמוקים. הטיפול כולל הסרת רוב השכבות העליונות של האפידרמיס, כיווץ שכבת הדרמיס וייצור מאסיבי של סיבי קולגן חדשים. הטיפול גורם לקילוף וחידוש העור ונדרשת תקופת החלמה. חשוב לציין שבסוג טיפול זה ניתן לבצע את הפילינג בעוצמות שונות- שטחיות או בינוניות.
סוגי הלייזרים בשימוש במרפאה: CO2; ארביום

טכנולוגיית לייזר לא אבלטיבי – ללא פציעת העור: קרן אור חודרת לעומק מבלי לפצוע ומשדרת אנרגיה לעומק האור. כתוצאה מכך מתחיל ייצור קולגן.

הייתרון הוא שאין תקופת החלמה מאחר ואין פציעה בעור. החיסרון הוא שיש צורך בסדרת טיפולים על מנת לקבל תוצאה טובה.
סוגי הלייזרים בשימוש במרפאה: PRO DIP; IPL; CHROMA

פילינג לייזר מעלים כתמים וקמטים בצורה יעילה ואינו גורם לאודם בפנים שנמשך תקופה ארוכה. הליך ההחלמה בממוצע הוא כ-8 ימים והתוצאות נשמרות לשנים ארוכות

ד"ר רונן מגון

שים/י ❤️: אין החזרים מקופ"ח אך בעלי ביטוחי בריאות פרטיים בחברות הביטוח יכולים לקבל החזר בכפוף לפוליסה הרלוונטית.

טיפול לייזר לקמטים

שיוף עור הפנים (פילינג) יכול לשפר את המראה של העור ולהשאיר אותו חלק מקמטים וקמטוטים, ועם גוון אחיד. השיוף גם גורם לשפעול של תהליכי בנייה מחדש של תאים בשכבה התת עורית, ובכך ממצק את העור ותורם להרמה של הפנים. התוצאה היא מראה צעיר, רענן, זוהר וחלק.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

שים/י ❤️: אין החזרים מקופ"ח אך בעלי ביטוחי בריאות פרטיים בחברות הביטוח יכולים לקבל החזר בכפוף לפוליסה הרלוונטית.