חומרים לעידוד יצירת קולגן- Bio stimulators

ייתכן וגם אתם עברתם בחנויות הפארם השונות ונתקלתם במוצרים לשתיית קולגן או שקיבלתם טיפ מפוסטים ברשת שטוענים שמוצר מזון מסוים יכול לעודד יצירת קולגן. האמת הרפואית היא שקולגן לא ניתן לבנות באמצעות צריכת מזון או תוספי תזונה למינהם, היות שהם מייד מתפרקים בכבד לאחר בליעתם. ישנן מספר דרכים ליצירת קולגן ואף אחת מהן לא עוברת במזון/שתייה או באמצעים תכשירים קוסמטיים.

העור שלנו מתבגר יחד אתנו הגוף מפסיק לייצר קולגן ואלסטין כבר בגיל 25. עם הזמן אנו נפרדים ממראה העור החלק והיפה ומתחילים לשים לב לסימני התבגרות ראשונים שמופיעים בצורת קמטוטים סביב העיניים, קווים שקועים במעלה הלחיים ועוד.
בהמשך יגיעו אובדן אלסטיות של העור, הופעת כתמים ואובדן הנפחים של הרקמה התת עורית. פרט לפקטור שמגיע עם הגיל ישנם גם גורמים חיצוניים כמו השמש, עישון, זיהום סביבתי והרגלי תזונה לא נכונים שגם הם תורמים להתבלות של העור שלנו. עור עייף וברבות השנים גם מקומט, מזוהה כידוע עם זקנה.

תעשיית הקוסמטיקה נמצאת במרדף בלתי פוסק לספק פתרונות הוליסטיים, אבל חשוב לדעת כי מוצר שמונח על העור, גם אם יחולל בו שינוי כלשהו, יישאר תמיד מוצר קוסמטי ולא ירשם כתרופה. לפיכך לא קיים מוצר קוסמטי שביכולתו לחולל בעור שינוי מהותי.

אז מה ניתן כן ניתן לעשות כדי לייצר קולגן ולהחזיר את חיות העור?

הזרקת חומרים המעודדים יצירת קולאגן (ביוסטימולטורים):

  • אלנסה: ה"אלנסה", הוא ג'ל פעיל. חומר אורגני לחלוטין שמכיל בתוכו 30% פוליקפרון – אותם חלקיקים בעור שמעודדים את זרימת הדם לייצור וחידוש רקמות העור והאלסטין שבו. החומר מגיע ב-4 גרסאות שונות. משך ההשפעה על עור הפנים נע בין שנתיים ל4 שנים.
  • סקולפטרה: סקולפטרה מכילה חומצה פולי-לקטית.
    לאחר ההזרקה מתעורר תהליך ביולוגי, שמגרה יצירת מרכיבים צעירים בעור, ובעיקר סיבי קולגן, ולכן נקראת ביו-סטימולטור (Bio-Stimulator).. החומר מסייע במגוון טיפולים ובניהם: שיפור איכות העור ומיצוקו, באזור הפנים, הצוואר, זרועות, גב ידיים, בטן ועכוזים. מילוי נפח לא נחשב לאינדיקציה טיפולית של סקולפטרה.
    עם זאת, התוצאה הסופית (שיפור איכות העור ותוספת נפח) תלויה בכמות החומר המוזרק. ככל שהכמות גדולה יותר, כך מקבלים גם תוספת נפח.
  • אסטפיל: חומר המורכב מחומצה פוליקטית PDLLA, הממריצה באופן טבעי את תאי העור לייצר קולגן שאבד ומחדשת בעדינות את נפח הפנים לאורך זמן.
  • רדיאס: רדיאס הוא חומר מילוי על בסיס קלציום הידרוקסיל אפטיט. החומר נמצא באופן טבעי ברקמות שונות בגוף, ולכן בדומה לחומצה היאלורונית ,נחשב לחומר טבעי לחלוטין.
    באמצעות רדיאס ניתן למלא קמטים, למלא נפחים, להדגיש עצמות לחיים וקו הלסת. הוא לא מתאים למילוי שפתיים או לטיפול סביב העיניים. לרוב התוצאות של הטיפול נראות באופן מידי.
    עם זאת התוצאה הסופית והמלאה נראית כעבור 3-4 שבועות. ראדיאס הוכח כחומר המייצר קולאגן ולכן האפקט שלו נשמר עד לתקופה של שנתיים ויותר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

שים/י ❤️: אין החזרים מקופ"ח אך בעלי ביטוחי בריאות פרטיים בחברות הביטוח יכולים לקבל החזר בכפוף לפוליסה הרלוונטית.