מילוי שקעי עיניים ושיפור קמטים וכהויות

שקעי עיניים ריקים או מלאים משפיעים על הנראות ועלולים לייצר מראה "עייף" או "מבוגר". בטיפול מדויק ניתן למלא את השקעים ולהחזיר את הנפח שאבד. הייתרון בטיפול הוא שהוא משיב את החיות ונותן מראה רענן וטבעי.

הטיפול נעשה באמצעות קנולה (צינורית דקיקה) שבאמצעותה מועברת החומצה בצורה מדוייקת לשקעי העיניים. כבר לאחר ההזרקה ניתן לראות שיפור בשקעי העיניים ושיפור בפיגמנטציה, אולם תוצאה מיטבית נראית כשבועיים לאחר מכן. הטיפול מתבצע בהזרקה מדורגת בפגישה אחת או בשתי פגישות על פי צורך.

במרפאתו של דר מגון – משלבים הזרקות חומצות וטיפולי לייזר עדינים לשקעי העיניים לשיפור הפיגמנטציה כל זאת בכדי להגיע לתוצאה מיטבית. התוצאה לאחר ההזרקה נשמרת עד לתקופה של שנה לאחר מכן.

שיפור קמטים וכהויות מסביב לעיניים:

שימוש בקרני לייזר
מטופלות רבות הפונות בשל שקעי עיניים בולטים וקמטים וקמטוטים מתחת לעיניים, לא תמיד מתאימות להזרקת חומצה היאלורונית ובמקרים מסויימים הטיפול עלול אפילו לתת תוצאה הפוכה. כשמופיעים קמטים מרובים ועודפי עור באזור העפעפיים הטיפול היעיל והמועדף יהיה פילינג לייזר, טיפול לייזר למיצוק העפעפיים או פילינג כימי עמוק.

בטיפול זה ניתן להעלים גם קמטים, קמטוטים ולשפר את כהויות העיניים. ישנה תקופת החלמה של כ5-8 ימים במהלכה יש להישאר בבית ולאפשר לעור להתחלף. במקביל, יש צורך בהמנעות מחשיפה לשמש למשך כ-3 חודשים.

פילינג עמוק ממוקד
פילינג כימי פנול לשקעי העיניים הינו אחד הטיפולים היעילים ביותר, להעלמת קמטים, לטיפול בשקעים ,ולהבהרת הכהות מסביב לעיניים. מדובר בטיפול אחד המתבצע במרפאה שלאחריו ישנה תקופת החלמה של 7-8 ימים ואז נוצר עור יפה חדש ללא קמטים וללא קמטוטים באזור הטיפול. העור נשאר אדום לתקופה של חודשים ספורים. את האודם ניתן לטשטש באמצעות איפור ולאחר מכן האודם חולף ומתחלף בעור בהיר. תוצאות הטיפול מחזיקות לשנים רבות 5-15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

שים/י ❤️: אין החזרים מקופ"ח אך בעלי ביטוחי בריאות פרטיים בחברות הביטוח יכולים לקבל החזר בכפוף לפוליסה הרלוונטית.